Satış strategiyaları


Qurban olduğumuz 8 satış strategiyası

Etdiyimiz hər alış-verişdə idarə olunduğumuzu hamımız bilirik. Həmin satış strategiyaların bir qismini nəzərinizə çatdırıram.
Əsir olduğumuz bəzi taktikalar.
1. Dərhal qiymət azalır
Taktika sadəcə belədir: köhnə qiymətin etiketdəki bir xətt ilə azaldılan yeni qiymət ilə birləşməsini görürük. Satıcı əvvəlcə edə biləcəyi ən yüksək təklifi etdiyi üçün sonrakı təklif nisbətən səxavətli göründüyü üçün bu qiymət strategiyasına anchoring satıcı kimi də istinad edilir.
2.Saxta qiymət
Bu taktikada hər hansı bir məhsulu, məsələn, müxtəlif ölçülü məhsulları fərqli qiymətlərlə görürük. Kiçik ölçülü 2 kilo, böyük ölçülü 8 kilo çox insan kiçik ölçü götürməyə meyllidir. Buna baxmayaraq, 7 kiloluq orta ölçülü "Hər halda 2 azn fərq var" məntiqinə əlavə olunur və orta ölçülü məhsulun satışları artır.
3.Menyuda nisbətən bahalı seçim
Bir çox restoran bütün digər məhsullarla müqayisədə baha qiymətə yemək təklif edir. Burada əsas məqsəd müştərilərə verilən yeməyi gözdən salmaq deyil, gözə nisbətən ucuz görünən digər yeməklərin olmasıdır.
4.Yanlış "təcili" məlumatlılıq
Məhdud vaxt ərzində "Məhdud sayda istehsal" və ya təklif etibarlı təklif istehlakçıları qərara gəlməyə vadar edən digər fəndlərdir. Müştəri dükandan çıxsa və ya başqa bir saytı araşdırmaq istəsə, satıcılar məhsulu almaqdan imtina edə bildikləri üçün yaradılmışlar; müştərilərin şüurunda çox təsirli bir taktika, o zaman həmin məhsulu almamaqla yaxşı bir fürsəti əldən verdikləri fikrini meydana gətirir.
5.İtirilmiş lider
Bu taktikada bir çox satıcı müştəriləri qapıdan keçməyə və müxtəlif əşyalar almağa inandırır. Bir neçə məhsulda edilən yaxşı qiymət azalması vurğulanır və müştəri cəlb olunur. Bundan sonra endirim edilməyən məhsullardan çox sayda satış təmin edilir. Bu taktika bir müddətdir tətbiq olunur.
6.Gruen marşrutlaşdırma taktikası
Ticarət mərkəzinin memarı Viktor Gruenin adını daşıyan bu dizayn tərzi, qonaqları alış-veriş üçün bir yol axtarmağa da təşviq edir. Bir dükana girəndə daxili tərtibatı qarışdıra və mağazanı gəldiyimizdən daha çox şeylə tərk edə bilərsiniz. IKEA-nın daxili planına rəhbərlik baxımından rəhbərlik verilə bilər.
7.Tək-cüt qiymət
İstehlakçıların tək nömrələrlə bitməməsi, bir çox etiketlərdə qiymətləri 5.00 əvəzinə 4.99, 4.97 və ya 4.95 olaraq görməyimizin səbəblərindən biridir. Bu taktika müştərilərdə çox maraqlı bir psixologiya yaradır və qiymətləri aşağı salmağa meyllidir. Məsələn, 1.99 olduğu deyildikdə, bu, 2.00 yox 1.00-ə yaxın olduğu təsəvvürü yaradır.
8.Hədiyyə kartları
Müştərilərə tövsiyə olunan hədiyyə kartlarını son anda rədd etmək çox vaxt çətindir və bu satıcılara çox yüksək qazanc həddini verən taktikadır. Hədiyyə hədiyyə kartının satın alınması üçün müəyyən bir qiyməti aşma tələbi müştəriləri əlavə alış-verişə aparır. Bundan əlavə, bəzi kartları dərhal istifadə etmək olmadıqda və bəzən istehlakçılar aldıqları hədiyyə kartından istifadə edə bilməsələr də, bundan qazanc çox ola bilər.

Son Əlavə olunanlar
 Gələcəkdən günümüzə!
Gələcəkdən günümüzə!

Bu günlərdə Los Ancelesdə keçirilmiş təqdimatda Elon Musk “T

Kreativlik xilas edəcək!
Kreativlik xilas edəcək!

Bir meşədəki ən uzun ağac öz qərarı ilə ən uzun ağac olmayıb

 Korporativ email necə açılır?
Korporativ email necə açılır?

Günümüzdə marketinq ilə əlaqədar ən çox maraqlı mövzulardan