Sosial media, axtarış sistemləri və ya reytinqli
Biz internetdə reklam xidmətinə daxil ola biləcək bütün xidmətlərimizi təqdim edirik.
Bildiyiniz kimi internetin ən çox istifadə olunan hissəsi sosial şəbəkələrdi.
Facebook dünyanın ən məhşur və ən populyar sosial şəbəkələrindən biridə məhz facebook-dur.
SMM BAKU olaraq internetdə reklam xidmətlərinə Facebookda reklam xidmətlərinidə təqdim edirik.
Facebook-da Mobil Reklamlar ,Facebook Axtarış Reklamları ,Facebook sağ stün reklamları mövcuddur.
Facebook-da reklamın avatantajları:
1) Demokratik xüsusiyyətlərinizə, davranışlarınıza və ya əlaqə məlumatlarınıza əsaslanaraq auditoriyanızı seçərək Facebook auditoriyanızı nümayiş etdirin.
2) Facebook reklam formatları göz oxşayan və diqqət cəlb edici olmağından əlavə bütün telefonlarda dəstəklənir.
3) Facebbokda yayımlanan reklamların statistikasını addım-addım tam izləmək mümkündür.
Global statistikaya nəzər yetirsək və messenger-ləri (Whatsapp,Viber,WeChat) bu statistikaya daxil etməsək İnstagram dünyanın ən çox istifadə olunan sosial şəbəkələri arasında 3-cü yer tutur.Lakin Azərbaycanda belə deyil.Ölkəmizdə instagramın aktiv istifadəçiləri çoxdur və marketinq üçün ən əlverişli sosial şəbəkə üçün instagram-ı qeyd etmək olar.
Instagram-da reklamın avatantajları:
1) Instagram-da reklam verərkən hədəf profil izləyicilərinizi seçə bilərsiniz.
2) Instagram-da reklam verərkən hədəf bölgə(ğlkə, şəhər, rayon) seçə bilərsiniz
3) Instaqramda ödəyərkən ənənəvi reklam kontekstlərindən daha az ödəyirsiniz.
4) Instaqramda reklam verərkən həmişə mövcud auditoriyaya çatırsınız.
5) Instagram-da reklam verərkən yalnız istədiyiniz vaxt reklam verirsiniz və reklamınızı istənilən vaxt reklamı dayandıra bilərsiniz.
Bəli Google.
Google-nin reklam platformasında yayımlanan reklamların nə dərəcədə keyfiyyətli olduğu barədə intertetdə çoxlu məqalələr və məlumatlar əldə edə bilərsiniz. Google-da yayımlanan reklamlar digər reklam platformalarına nisbətdə daha maliyyətli olsada çox effektli olduğu inkar edilməzdir.
Google-da reklamın vermənin avatantajları:
1) Hədəf kütlənizə yönəlmiş reklamlar.
2) Büdcənizə uyğun reklam yayımlama (Klik və Göstərim sayı)
3) Coğrafi bölgə seçimi
4) Kateqoriyaya ayrılmış reklamlar.
5) Büdcənin tam idarə edilməsi.
Saytlarda reklam dedikdə əsasən milli saytlarda aparılır. Çox saylı oxuyucuları və ya izləyiciləri olan saytlarda əsas bölmədə və ya bütün bölmələrdə reklam nümayişi mümkündür.Saytlarda reklam əsasən hər kəsə lazım ola biləcək və ya xidmətin nümayişi aparılır.Çünki saytda reklam nümayiş olunanda onun kateqoriyalarına və ya xüsusi auditoriyasına müraciət etmək mümkün deyil.Reklam banneri müəyyən bölmələrdə yerlışdirilir və həm reklam bütün istifadəçilər tərəfində görünür.
Saytlarda reklam xidmətinin tək avantajı reklam maliyyətinin aşağı olmasıdır.