SMM Baku | SEO Xidməti

SEO Ximdəti

veb sayt hazirlanmasi

SEO Nədir?

SEO xidməti (axtarış sistemləri optimizasiyası), veb saytınızın axtarış sistemlərində ilk səhifələrdə görünməsinə yardım edən və veb sayt üzərində reallaşdırılan bir xidmətdir. İnternetdə reklam ümumilikdə geniş büdcə tələb edən fəaliyyət olmaqla yanaşı eyni zamanda vacib məsələdir. SEO isə bu büdcəni minimuma endirərək sizə eyni nəticəni verən və potensial müştəriləriniz qarşısında daha təbii görüntü verən bir fəaliyyətdir. SEO xidməti vasitəsilə daha az büdcə ilə daha çox iş, daha effektiv və eyni zamanda uzun müddətli nəticələr əldə etmək mümkündür. Axtarış sistemlərində reklam verməklə büdcənizin imkan verdiyi qədər görünəcəyiniz halda, SEO ilə isə büdcənizdən asılı olmayaraq daha uzun müddətli görünəcəksiniz.

SEO fəaliyyəti effektiv olduğu qədər də, daha çox iş tələb edən bir fəaliyyətdir. Bir neçə mərhələdən ibarət olan SEO xidmətinin əsas tərəfləri proqramlaşdırma və məzmun tərəfləridir. İstər saytda texniki tərəfdən görülməsi vacib olan işlər, istərsə də sayt məzmununun SEO-ya uyğun olması vacibdir.

SEO xidməti ilə nə əldə edirsiniz?

SEO qeyd etdiyimiz kimi axtarış sistemləri optimizasiyasıdır. Veb saytınızı axtarış sistemləri üçün optimizasiya etdiyinizdə axtarış zamanı daha çox ön plana çıxırsınız. Statistikalara görə axtarış sistemlərində axtarış edən istifadəçilər ilk bir neçə səhifəyə nəzər yetirdikdən sonra qərarlarını verirlər. Yəni müştəri ilk səhifələrdə və hətta ilk səhifədə qarşısına çıxan seçimlər arasında qərarını verir, istədiyi məhsulu və ya xidməti alır. Bu o deməkdir ki, siz ilk səhifələrdə görünməsəniz real olaraq müştəri itirmiş olacaqsınız. Bunu mərkəz küçələrdə fəaliyyət göstərən və daha iç məhlələrdə yerləşən marketlərlə müqayisə etmək olar. İç məhlələrə daxil olub alış-veriş edən çox az, bəzən isə heç olmur. Çox adam əsas küçədə və ilk qarşılarına çıxan marketə daxil olub alış-verişlərini edir. İç məhlədə market olduğu haqqında isə heç məlumatları belə olmur. Eyni ilə SEO veb saytınızın “iç məhlələr”də deyil, “əsas küçədə” olmasına və müştərilərinizin sizi rahat tapmasına və yeni müştərilərin gəlməsinə imkan yaradır.


SEO xidməti haqqında tez-tez verilən suallar

SMM Baku ilə SEO çalışlamarına başlamazdan əvvəl ağlınızdakı bəzi suallara cavab vermək istədik. SEO fəaliyyəti müddətində səhv qərar verməməyiniz üçün müştərilərimizin tez-tez verdikləri sualları tərtib etdik.

Məhsul və xidmətləriniz barədə yüzlərlə açar söz mövcuddur. Demək olar ki, bütün bu açar sözlər sizə satış edə biləcəyiniz ziyarətçilər gətirir. SEO maddi və təsir baxımından ən effektiv metod hesab olunur. Səbəb isə alış edəcək müştərinin hansı axtarış nəticəsində sayta daxil olacağının məlum olmaması səbəbindən mümkün olan hər bir sözü nəzərə alaraq SEO fəaliyyətin həyata keçirilməsidir.
Daha çox satışa çevrilmə: Axtarış motorlarından SEO xidməti ilə sayta daxil olan potensial müştərilər daha çox satış gətirir. Başqa sözlə SEO fəaliyyətindən sonra gələn ziyarətçilər daha çox məhsul alırlar. Bu çox təbiidir, çünki internet istifadəçiləri öz axtarış motorlarında ehtiyac duyduqları bir məhsul və ya xidmət üçün axtarış edir. Bir sözlə, sayta daxil olan şəxs nə axtardığını bilən bir ziyarətçidir.
Saytda daha çox zaman keçirilməsi: SEO xidməti ilə sizi ilk səhifədə tapan ziyarətçilərin digər kanallardan gələn qonaqlara nisbətən veb saytınızda daha çox vaxt sərf etmələri statistik bir həqiqətdir. Saytda sərf olunan vaxt ən vacib SEO meyarıdır. Sayt sahiblərinə bu mövzuda daha həssas davranmağı tövsiyə edirik.

Bu seçim saytınızın hədəf auditoriyası, sektordakı yeriniz və büdcənizə görə fərqlənir. SEO xidməti vasitəsilə uzunmüddətli uğur qazanılsa və əsasən ROI (Return On Investment) nisbəti daha yüksək olsa da, SEM ilə ödədiyiniz qədər müvəffəqiyyət əldə edə bilərsiniz. Təklifimiz, saytınızın ehtiyaclarına uyğun bir yol təyin edərək SEM ilə də vaxtaşırı bir dəstək təmin etməkdir.
SEO-da hər biri fərqli bir prossesə xidmət edən birdən çox alətdən istifadə olunur. Bu alətləri Deepcrawl, Ahrefs, Ryte, Screaming Frog, Majestic, Search Console, Sitebulb, Ubersuggest, Google Analytics, MFI Checker, ZeoCrawlerKeyword Planner, CognitiveSEO, SEMrush, Similarweb, Ryte, Botify və Oncrawl kimi siyahıya ala bilərik. SMM Baku olaraq bu vasitələri sizin üçün inkişaf etdirir və qiymətləndirmələrimizin sonunda aldığımız məlumatları ehtiyaclarınıza uyğun şərh edərək hesabat veririk.
Hədəf auditoriyası ilə səmimi ünsiyyət qurmağa imkan verən keyfiyyətli bir bloq səhifəsi potensial trafik baxımından çox təsirli olur. Bloq məzmunu marka şüuruna və nüfuzuna da müsbət təsir göstərir və ziyarətçiləri real alıcıya çevirməkdə böyük rol oynayır.
SEO tədqiqatları edərkən müəyyən bir müddət tətbiq edib daha sonra isə ehtiyacınızın olmadığını düşünməməlisiniz. Google-un davamlı olaraq yenilənən alqoritmləri əvvəlki qaydasının əksinə dəyişə bilər. Yeni dəyişiklikləri izləyərək saytınızı bu istiqamətdə optimallaşdırmalısınız. Buna görə də SEO daim inkişaf etdirilməli və dəyişikliklər olunmalıdır.